Ett försök att hålla bloggen i liv!!

Jag vet inte hur jag ska göra med min käre gamle blogg.....Jag har tappat den inspiration jag kännt för att skriva här innan.....Det är svårt att skriva vad man verkligen känner om saker och ing när det är så många man känner som läser, i början av mitt skrivande här var jag betydligt öppnare om saker och ting.....Men nu har jag i och för sig haft ett uppehåll så vet inte hur många som fortfarande tittar in här!!

Hur som haver, idag känner jag alla fall en viss glöd av att skriva och gör vi också så......Igår började skolan, det var många nya ansikten både bland lärare och elever. Dock inte i min egen klass även om jag önskat det för trivs sådär faktiskt i klassen och som det känns nu kan det här bli ett väldigt långt år......Jag har en varning från skolan att om jag dricker igen under skoltid får jag förmodligen sluta, ska verkligen försöka undvika det, men samtidigt vet jag med mig själv att det är när jag känner mig ledsen och ensam som jag kan känna ett för stort behov av att dricka....

...Och ensam det kommer jag garanterat känna mig för Jenny har slutat nu, hon kom fram till att den här utbildningen inte skulle leda nån vart för henne.....Lite konstigt tycker jag att det tog ett helt år att komma fram till det, men är det så hon känner ska hon naturligtvis sluta......Vi får väl se hur det blir med vår relation nu när hon slutat i klassen, jag känner mig ganska kluven och vet inte hur jag vill ha det i framtiden......Det bästa för stunden är kanske inte alltid det som är bäst för framtiden!!

Idag har vi match borta mot Skyllberg....Det är en måste match att vinna, tar vi inte den är vi riktigt indragna i bottenstriden.....Dessutom har vi hela vårt innermittfält på 3 spelare borta, däribland jag som är avstängd.....Jag blev utvisad förra matchen mot Östansjö när nån fet jävel lyckades lura domaren genom att filma till sig en straff mot mig......Kunde inte hålla käften stängd då och drog på mig mitt andra gula redan i den 30:e minuten......Efter det rasade vi ihop fullständigt och min ångest den kvällen var stor!!

Överhuvudtaget har vi haft en riktigt tung säsong.....Det har varit stolpe ut hela tiden, förra säsongen var lite tvärtom då hade vi flyt istället för oflyt....För egen del tycker jag dock det gått ganska bra, känns som jag gjort en bättre säsong den här är den förra!!

Sommaren är väl mer eller mindre över nu, har haft några riktigt roliga stunder som min och Bäcks tripp till Kungshamn, nån fest och nåt annat.....Men skulle gärna åkt iväg nån mer stans, men det är svårt få med sig folk nu för tiden, det är inte som när man var 20 och det bara var att ringa grabbarna och dra iväg nånstans!!

Ska träffa en tjej från Lindesberg i veckan, har träffat henne nån gång innan och det känns ganska bra med henne faktiskt.....hon är både söt och trevlig och omtänksak som det verkar.....Det som känns som ett frågetecken är att hon har ett barn på 5 år, jag gillar ju barn, men det här är ändå en annan sak.....Sen bor vi ju en bit ifrån varann med, men, men vi får väl se hur det blir......Helt klart är att jag behöver börja tänka i nya banor!!

Det ryktas.....Att Loden utklassade mig på badminton i Backahallen.,.....Det enda jag lyckades med var att ha sönder farsans antika gamla rack!!

Det ryktas....Att Albert " Abbe " Brikell hade sex med en kvinna, förhoppningsvis var det så.....Som innan själva akten gick ut och rakade sig och då pratar vi om mustaschen och inget annat.....Låter ju som ett riktigt kap!!

Det ryktas.....Att Frimis inte är min typ av ställe....Alldeles för högt tempo och tråkiga människor!!

Det ryktas.....Att när jag fick några frågor med Di Leva i Lördags om hans relation till Kumla så sa han att han haft många brevvänner här och många som ingått i hans kosmiska riter!!

Det ryktas,....Att topplag efter topplag faller ifrån......För inte kan väl Kalmar hota utan Elm.....Och Helsingborg och Göteborg tror jag gjort sitt......Men så har vi ju Elfsborg med, alltid detta jävla Elfsborg......Kom igen gnaget!!

Veckans Youtube.



Kommentar : Tidernas sämsta genomförda rån!!



Kommentar : En av mina favoritfilmer genom Deer Hunter, helt klart den mäktigaste musiken alla fall!!

Nu ska jag iväg och försöka dra in lite annonser till Kumlanytt....Tjing!!

Kommentarer
Postat av: susanna

Det är tråkigt om du känner dig så ledsen o ensam ibland anders att du behöver ta till alkohol, lova mig att du absolut inte gör det till någon vana..för din egen skull. Du är värd så mycket mer. Ring om du behöver prata. kram

Postat av: Börje Winberg

Ajdå stor torsk i badminton...kanske ska utmana någon i din klass. Via rykten har jag hört att du endast tog 5poäng som mest i ett set? Total förnedring alltså!!??

2009-08-26 @ 11:17:50
Postat av: Anders

Nej du Börje Winberg....Eller vi kan väl kalla dig för Jens Loden också, jag vill minnas att jag tog 7 poäng i sista setet....Kanske snittade runt 5 poäng....Men jag kommer utkräva revansch snart och det kan bli både tennis och badminton och då jävlar får du hålla i hatten!!

2009-08-26 @ 13:48:23
Postat av: Pasi Spriiti

Kanske kan stämma det där med sju poäng i sista setet ville Lodén hälsa. Sedan ville han hälsa dig att han just nu har det svårt att sova på nätterna. Pga alla tankar om en eventuell revansch från din sida.



// Pasi

2009-08-26 @ 16:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback