En miserabel säsong!!

Vår katastrofala säsong fortsätter.....Idag föll vi med 1-3 hemma mot serieledande Hidingsta och matchbilden var precis likadan som många andra matcher varit denna säsong.....1-1 till mitten av andra halvlek, spelet är jämnt, matcher står och väger och då gör Hidingsta det psykologist viktiga 1-2....Vi får ofta beröm efter matcherna av ränare som tycker vi spelar bra fotboll och att det är konstigt vi inte har mer poäng, men vad fan spelar det för roll när vi knappt aldrig vinner....Innan säsongen var jag rätt säker på vi skulle hålla till på den övre halvan, det kan vi ju glömma nu.....För egen del var det en godkänd insats....Precis som hela laget var jag bra i mitten av matchen, men i slutet kom jag inte med i spelet så mycket.....Var dock halvskadad och kunde inte riktigt gå fullt, har fått lite problem med ljumskarna......Nu är det Fjugesta borta på Fredag och då är det fan dags att vi tar och vinner en match som är jämn!!

Ett lag det går bra för alla fall är AIK, ännu en 1-0 seger bärgades mot Trelleborg på Råsunda....Den nya brassen Flavio var riktigt bra tycker jag och Ortiz ha verkligen växt in i AIK-dressen....Det står mellan AIK och Elfsborg nu tror jag....Det känns som Helsingborg och Göteborg brännt sitt krut och Kalmar ska väl omöjligt kunna hota utan Elm!!

På kvällen åkte jag hem till min fotbollskompis Andy, efter det drog jag förbi och kollade in Hotellet, men var rätt dött.....Lyckades alla fall bli utslängd efter att ha förvillat mig in på damtoaletten, men då var klockan 5 i 2 så det kunde jag ta.....Hade gärna hittat på nåt annat i Lördags, men vissa folk verkar inte vilja ha med mig på sina fester.......Fiske Fredrik fick jag ingen inbjudan av trots att en stor del av mitt kompisgäng var där och Jenny vet jag sen länge att hon inte vill träffa mig när hon ska ut......Är jag verkligen så hemsk att umgås med??

Tidigare idag var vi uppe i Kilsbergsgården med skolan....Det var alla möjliga aktiviteter, allt från Volleyboll till Frisbee golf och fotboll.....Det är betydligt mer folk som går på skolan i år än det var förra året och verkar vara lite roligare folk med.....Förra året var det mest massa skumma turkar som drog runt där....Nu är det lite mer normalt folk känns det som!!


Det ryktas.....Att Bäck i vanlig ordning lyckades sabotera mitt Internet när han kom hit ikväll....Det är konstigt, det blir ALLTID nåt fel när han sätter sig här och det är ALDRIG hans fel utan bara otur....Som tur var så lyckades jag ordna upp det efter några timmar!!

Det ryktas.....Att Sandbergs sågs i Vivalla centrum idag med sin klass, han ska tydligen vara där en del i fortsättningen.....Sandberg satt tyst och ihopkrupen som en mus vid sitt bord!!

Det ryktas....Att jag råkade få massa liniment på pungen på träningen i Söndags efter att jag smörjt in ljumskarna.....Var sådär lagom skönt!!

Det ryktas att den nya Wallander filmen tjuven var klart sevärd....Den får 3,5 hängpungar av 5 möjliga!!

Veckans Youtube



Kommentar : Ruggigt benbrott!!



Kommentar : Roligt college klipp!!


Nu ska jag sova klockan är snart halv två.....Bredvid mig sitter Johan Bäck som enligt egen utsago känner sig stel, gammal, trött och eftersvettig.......Skriv gärna i gästboken...Tjing!!



Kommentarer
Postat av: jenny P

Hur skulle jag kunna bjuda med dig i lördags efter det du berättade? Sen sa du ganska tydligt att du troligtvis inte vill träffa mig igen..På ett tag..

Vet inte hur jag ska tolka allt!

Postat av: Sanna

självklart har Anders gjort saker som han ågrar och som vi andra kan tycka känns tråkiga och jobbiga.. men bland det värsta som finns är att gadda ihop sig anonymt! Ni är hans vänner, skriv därför hellre ut era namn, se honom i ögonen och säg vad ni tycker. Det är rakt, ärligt och så en vän agerar. Anders; Jag tycker ibland att det har kunnat bli lite tokigt på vissa fester när du blivit full, men jag vet också att folk beter sig illa ibland när dom är på fest hemma hos dig. Men det du gjorde hos Kim var ju väldigt dumt.. men alla vet ju att du ångrar dig. Det blir lite tokigt ibland när det är för mkt alkohol.. kanske mindre alkohol i forts. skulle förändra folks syn?

2009-09-01 @ 11:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback