Datorn utslagen!!

Min blogg ligger just nu nere eftersom min dator drabbats av nåt jävla virus.....Förhoppningsvis har jag fixat det inom envecka men nu är det alla fall omöjligt att skriva nåt så blir en extremt kort resume av slutet av veckan här....

....Har bland annat...

...Sett ÖIK ta steget upp till allsvenskan efter 5-3 hemma mot Huddinge, grattis!!

...Sett ÖSK förlora hemmapremiären mot Elfsborg med 0-1 trots stundtals stort spelövertag!!

....Spelat 0-0 mot Lillkyrka med Yxhult, i vad som nog var min bästa träningsmatch personligen än så länge....Kul känna att man kan göra bra matcher än!!

.....Blivit gripen av några grisar till poliser för en skitsak, å andra sidan var det väl lite dumt att försöka springa ifrån dem......Speciellt som en av dem kom ikapp....Ha Ha....Men kändes sådär när de körde in mig till en fyllecell i Örebro, när jag var 50 meter från min port hem till mig....En del poliser är riktiga jävla grisar!!

Nu måste jag sluta, känns som han jag är hos vill ha tillbaka datorn....Får hoppas min dator är fixad snart...Tjing!!

Kommentarer
Postat av: GildePalema

Frågan är vem som är den riktigt stora grisen????

2009-04-12 @ 17:20:50
Postat av: Anonym

fan berätta mer, vad har du gjort? Var det samma natt som jag pratade med dig?

2009-04-12 @ 20:51:51
Postat av: Kimboll

Det var jag som skrev här ovan.

2009-04-12 @ 20:52:18
Postat av: Linda

jo de är tråkigt, å de tillhör livet, bara för de innebär de ju inte att man inte blir lessen, eller att man vänjer sig vid att folk går bort. de gör ont... speciellt när de är nån man tycker om...



i helgen har vi vart i hällefors, sen hos tonys ena bror idag å så.. köpt ny bil också:) sj då?

Postat av: Berg

Faan Björk trodde du var löpstark, blir ifatt sprungen av en snut!!????

2009-04-13 @ 10:33:00
Postat av: Anonym

Rätt åt dig...haaaaaa!! Fyllecell härligt.

2009-04-13 @ 15:24:07
Postat av: Anders

Men Gilde bara för du har sån tur jämt när du möter poliser och ständigt slipper undan.....Du har samlat ihop till minst en böteslapp nu!!



Vill påpeka att polisen var i 30-års åldern och civilklädd, själv var jag dyngfull och höll på att slå ihjäl mig när jag klippte en trappa på 15 trappstet i 3 älgkliv.....Så där har du en del av förklaringen till att jag inte kunde skaka av ig honom!!

2009-04-13 @ 18:39:45
Postat av: GildePalema

Tur är något man förtjänar!!!!Så jävla skönt att de tog dig din lilla gris =)

2009-04-14 @ 17:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback