Back in buisness!!

Datorn är fixad......Visserligen är jag 400 fattigare och alla filmer och speciellt låtar jag hade är borta nu eftersom datorn var tvungen att ominstalleras, men nu har jag en dator igen alla fall......Känns dock surt med låtarna, jag hade samlat på mig en riktig samling med stänkare som jag gillade men nu är de borta och nu får man ju inte ladda hem musik längre!!

Det ryktas......Att Puskas satt apatisk och bara stirrade med tom och glansig blick i Fredags på hotellet!!

Det ryktas......Att Andre blev utkörd från Andy i Fredags!!

Det ryktas....Att jag inte var så löpstark som jag trodde i Fredags kväll!!

Det ryktas....Att AIK vann  andra raka med 1-0, nu borta mot bondgänget och skrävlarna i Kalmar....MFF next!!

      


Kommentar : ÖIK tog på torsdagen steget upp till Allsvenskan efter 5-3 hemma ot Huddinge i sista omgången inför 3600 i slitna gala Toyotahallen......En av dem som jublade mest var Puskas som ni ser till höger!!



      

Kommentar : Jag inför avfärden ovan.......Nedan, inte lika sugen vara med på bild......Till höger.......Gick förbi min nya granne Annis på fredagkvällen......Här ligger han utfläkt som en stor jävla orm i sin soffa!!

      

Kommentar : Efter det hanade jag hos Andy, där bland annat dessa änniskor befann sig........Till höger, riktigt fint väder på påskafton, lördag och barnen leker i vårvärmen!!

  

Kommentar : Vi firade även farsan som fyllde 66......Han är stilig och i god form farsan för sin ålder måste jag säga.....Till höger, passade på att sola lite då vädret var så skönt!!



Kommentar : Tidigare idag var Jenny här, var första gången jag träffade henne på 10 dagar, för länge om du frågar mig.....Vi fixade med vårt projekt stadsorienteringen som vi ska ha den 9:e Maj och Jenny hade som vanligt inget emot att visa sina vackra ben...Ha Ha!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad gjorde Andre för att bli utkastad?

2009-04-14 @ 17:37:56
Postat av: Purre77

Apatisk och med tom blick... hmmm... njae... kan knappast ha varit du som såg det va´? =)

2009-04-14 @ 20:27:33
Postat av: Anders

Han gjorde väl inget förutom att vara sig själv och det räckte väl tydligen!!



Puskas : Det stämmer att det inte var jag som sett dig, men mina vittnesuppgifter kommer från en säker källa!!

2009-04-14 @ 21:07:42
Postat av: Damen med de vackra benen

ANDERS!! Du är en mycket ond man!

2009-04-15 @ 09:20:44
Postat av: MN

Vad är du för kompis som inte släpper in en när man kommer och bjuder på öl klockan 01.15?! Fick sträcka in den i dörrspringan. Fotbollsmatch imorn är en dålig ursäkt! Hoppas ölen smakade bra. själv åkte man hem och tog ett glas vatten.

2009-04-18 @ 01:26:26
Postat av: Kimboll

Har du varit ute och svirat nu igen MN?

Enligt rykten så tar herr Björk fotbollen inte speciellt på allvar. Han missade senaste träningen, kom springandes utanför vallenstrålen och yrade om att träningen var flyttad.

2009-04-18 @ 11:47:41
Postat av: Blogger

Har bloggen dött igen?

2009-04-18 @ 23:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback