Seg Söndag!!

Då sitter man här igen, bara två dagar efter mitt senaste blogg inlägg, men jag har som sagt fått upp ångan ordentligt efter en längre tids frånvaro här.......Vänta nu börjar Fotbollskväll på TV 4, återkommer om ett tag.... ....Tillbaka drygt 45 min senare....Klockan är nu 0:04, är betydligt tröttare nu...Faktum är att när programmet började kände jag mig pigg, men blev så trött av att ligga i soffan att jag somnade, trots att jag förskte vara vaken....Inte för programmet var dåligt dock, faktum är att jag hellre ser såna här debattprogram om fotboll istället för matcher i många fall...... ...Fotboll ja......Sverige spelade 0-0 mot Portugal igår och var det nåt lag som skulle vunnit den matchen så var det Sverige, om det var en ganska händelselös match med kanske bara 5 heta chanser på hela matchen så hade nog Sverige 4 av dem.....Tyvärr saknade vi en killer därframme, Elmander är bra på mycket, men han är ingen killer i straffområdet och igår brände han bra många chanser.....Tror knappast att Henke missat alla Elmanders chanser..... ....Bäst i Sverige tycker jag Majstorovic var, han har ara blivit bättre för varje landskamp han spelat och ingen saknade väl direkt skadade Mellberg igår.... .....Hade som sagt lite folk här går, det var jag, JS,MN, Puskas, Bäck, Svensson och Pampas....Efter matchen så tog vi en Taxi in till Örebro och gick ut på Pitchers.....Inte mitt favoritställe direkt, jag känner mig inte riktigt hemma där av någon anledning.....Går hellre på O Learys.....Fick dock bevittna Svensson i högform när vi satte oss vid ett bord som var alldeles bredvid ett gäng tjejer.....Svensson satte sig naturligtvis vid tjejbordet och inom en minut hade han fått hela bordet att lyssna och titta på honom trots att ingen visste vem han var.......Mr Svensson som sagt....Det bör även nämnas att jag åkte ut när vi körde Robinson hemma hos mig, efter skiljeomröstning med Sandberg.....Det är konstigt att det jämt ska stå mellan samma namn......Hur som haver, en ganska kul kväll var det, som det ofta blir när vi samlar ihop det här gänget......Tycker det går lite för länge mellan gångerna bara!! Vaknade rätt tidigt idag, vid halv tio med tanke på att jag somnade vid 4......Kände mig rätt pigg till en början, men ju längre dagen gick ju sämre blev jag och vid 3-4 så låg jag utslagen i soffan och tyckte synd om mig själv medans Sandberg på telefon skrattade mig rått i ansiktet och förklarade att jag förtjänade att må uselt......Höll även på och städade nån timme mitt på dagen.....Dammsög, torkade bord, tog bort burkar, diskade och lite annat......Finns det nåt som är värre än att städa när man är bakfull?? Inte mycket.....Det är ingen höjdare att känna lukten av avslagen öl, snus och jordnötter när man redan mår illa!! Tyvärr så har biljetterna till AC /DC redan tagit slut, alla fall till konserten som går 20/2 som är på en fredag,......Men till 22/2 på Söndag finns det kvar några verkar det som......Hade mycket hellre åkt på Fredag, men får se om det blir nåt nu......Puskas anmälde sitt intresse att följa med alla fall, vilket var kul att höra!! Nu är klockan snart halv ett och jag börjar få allt svårare att hålla ögonen öppna så avslutar nog här......So Long!!

Kommentarer
Postat av: Kimboll

Misstänker att det var en del pakter vid utröstningen.

Håller med om att O´learys är roligare att gå till än Pitchers.

2008-10-18 @ 09:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback