Mitt i veckan!!

Då sitter man här mitt i veckan på Onsdag, klockan är 15:17........Var rätt kort dag i plugget idag, vi håller på med ett projektarbete och jag och Jenny som jag jobbat med blev klara rätt tidigt, så har varit hemma sen 12:00 ungefär......Jenny ja, vilken underbar tjej.......Hon har en nästan alltid ett leende på läpparna, hon är snäll, rolig och sportig och jag mår bra bara av att vara i närheten av henne......Hela hon har en sån positiv och varm utstrålning........Jag är väldigt glad över att hon går i min klass, för gillar henne mycket.....

.....Nu ska jag ner och spela lite pingis med gammelgubbarna, eller legenderna som de sjävla kallar sig.....Min pingisform blir bättre och bättre för varje träning känner jag.......Ikväll kan det bli en del degande i soffan, är många intressanta program som exempelvis Bonde söker Fru, Efterlyst och Sopranos......Sen kl 1 är det Rangers - Buffalo på Canal Plus, eftersom vi har fri dag i skolan imorgon eftersom Jenny och jag mer eller mindre är klara med vår uppgift, kommer jag förmodligen vara uppe och se om Rangers kan ta sin 6:e raka seger, förhoppningsvis med Lundkvist i målet.....

I helgen kan det mycket väl bli så att jag åker hem till Kimboll för en whiskey-provar-kväll som jag har hört att det kallas.......Det går till så att alla som är där köper med sig 35 cl whiskey, sen provar vi alla sorter......Min favorit gällande whiskey är att blanda whiskey och cola, den är fin........Minuset är väl att whiskey-smaken då till stor del försvinner.......Så ser ni ett gäng med grabbar på Fredagen som står och svajar och stinker whiskey i Örebro så är risken stor för att det är vi!!

Imorgon tänkte jag åka ut och handla lite grejer, kanske på Marieberg, bland annat har ett par blommor helvissnat här, så tänkte köpa några större plastblommor istället......Sen ska jag fan ut och springa, har inte tagit ett löpsteg sen senaste seriematchen som var 2 och en halv vecka tillbaka i tiden........Nu måste jag åka ner klockan är 15:32 och spelet börjar 15:30........See you!!

Kommentarer
Postat av: Kimboll

En får tacka för igår. Hoppas att du inte tog åt dig av det jag sa, det var menat som ett skämt.

Gick ganska så tidigt från Harrys, fick en panik attack av att jag ville ha frisk luft. Har lite ont i huvudet idag. Vad har du att säga om gårdagens provning?

2008-10-18 @ 09:41:59
Postat av: Björk

Det är lugnt Kimboll, det är klart du kan skämta med mig....Jag var lite fö full för att uppfatta att det var ett skämt bara......Tycker det var jävligt kul hos dig,absolut en tradition att föra vidare, fast med nånting annat drickbart nästa år kanske.....Synd jag inte kom in på Harrys bara, blev lite ensammt på O Learys!!

2008-10-18 @ 13:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback