Fader Abraham!!

Kommer ni ihåg den låten........" Fader Abraham, fader Abraham, fyra söner hade Abraham "..........En klassiker.........Det  var ju också ett sätt att börja en text på.......Klockan är 12:48, det är Torsdag och jag har just sett på Hem Till Gården, denna tragiska pensionärsserie som jag följt av och till i mer än 10 år.......Om det säger mer om mig eller Hem Till Gården låter jag vara osagt........Känner att jag har inte så mycket att skriva om idag egentligen, inget speciellt som hänt sen sist jag skrev.........Men skriver ändå av två anledningar.......1. Jag tycker det är kul att blogga igen och ska försöka skriva här lite oftare än jag gjorde förr 2.....Jag har så mycket tid över den här veckan eftersom vi kan vara hemma och arbeta från skolan......

Efter jag har skrivit det här så ska jag åka till min syrra och låna hennes dator och göra en uppgift till skolan där.......Sen på kvällen funderar jag på att gå och sola och basta i Kumlahallen, innan jag går ner och tränar lite pingis.....

.....Imorgon har jag lovat JS att jag ska komma på hans fest, är inte speciellt sugen som det känns nu om jag ska vara ärlig, men har man lovat så har man...........JS har inte haft fest på över ett år, sist han hade det så var det nån som slog sönder glaset till portdörren och en av hans inglasade fintavlor gick i golvet och i tusen bitar........Så man kan höra hur nervös JS är för att det ska bli nåt liknande nu, som de fina vänner vi är så har vi skrämt upp han så mycket som vi kan och inbillat han att det kommer storma in folk från alla håll och att festan kommer urarta.......Ha Ha Ha........Innan det ska några av dem på ÖSK - GAIS, jag får se om jag går med på det!!

I skolan har vi varit " studielediga " den här veckan för att kunna planera och lägga upp det projekt vi ska göra......Jag och Jenny ska göra en stadsorientering i Kumla för företag framåt våren, det känns bra i planeringen än så länge, men Jenny envisas med att hon vill ta paus från studierna och gå på Club Eden........Fortsättning följer.....

I Tisdags var jag ute och sprang på kvällen.......Det var första gången på länge, men det var jävligt skönt faktiskt.......Det är alltid skönt att springa på hösten, luften känns så klar då.......Min matchvikt ligger på 91 kg just nu så har gått upp 1,5 kg sen säsongen slutade så det skadar inte med en joggtur då och då.......

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen åka till min syster och låna datorn hennes, det känns som vi har en mycket bättre relation idag än för bara ett halvår sen.......Jag vet inte vad det var, men vi gled ifrån varann under flera år och hade svårt att både pratas och umgås......Jag tyckte hon var kylig mot mig, men nu var vi tvungna att prata ut lite efter en sak som hände i somras så efter det är det mycket bättre......Känns skönt, för är inget kul att känna att man inte har en bra relation med en familjemedlem.......Nu känns det som den syster jag alltid älskat är tillbaka!!

 Bilderna lyser med sin frånvaro än........Men jag bjuder istället på några sköna You-tube klipp och listor......Har alltid tyckt det är klassiskt med listor......

http://www.youtube.com/watch?v=KZfznm-LW1c&NR=1

Hallå......Är du blind eller??

http://www.youtube.com/watch?v=loUjUWnppC4&feature=related

Återigen Varan TV.......Det bästa humorprogramm vårt land haft, älskade det programmet.......Om ni tycker annorlunda, skriv gärna!!

Några listor......

Mina favoritlag

1. Indianerna
2. AIK
3. Luleå Hockey

Musikartiser

1. Arctic Monkeys
2. AC/DC
3. Bruce " Bossen " Springsteen

De 3 bästa böcker jag läst

1. Fotbollsfabriken
2. Snabba Cash
3. Åshöjden i kvalet

Till next time....Take it easy fuckers!!

Kommentarer
Postat av: Jennsan

Hahahaaha: Jenny envisas med att hon vill ta paus från studierna och gå på Club Eden........Fortsättning följer..

Postat av: Kimboll

Kommer du inte ihåg vem det var som hade sönder port dörren? Han bor ju ganska så nära dig och fiskar en del.



Hur gick det med skolarbetet? Vad hände med Jenny? Fortsättning följer väll?

2008-10-24 @ 05:48:20
Postat av: Mr Björk

Jodå, vem kan glömma hur den paranoide Noren höll på att gå in i en psykos efter att " av misstag " ha slagit sönder glaset.....Vi ska redovisa vårt stora projekt som vi ska redovisa idag och det är klart att fortsättning följer!!

2008-10-24 @ 08:57:27
Postat av: Mr M

Ska vi börja dra upp sönderslagna glasrutor så vet jag en annan som ligger pyrt till....

2008-10-25 @ 12:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback