Grymt händelselös vecka!!

Fan också nu hände det igen, datorn bara tvärdog när jag var mitt inne i ett inlägg och jag har inte en aning varför.....Ok, om nån sladd lossnar eller så, men finns inget sånt att skylla på nu, utan den bara slocknade.....Jaja, hade bara hunnit skriva 10 min så inte hela världen, men börjar tröttna på min dators oberäknelighet nu........Klockan är 22:51, det är Lördag och lägger man ihop det klockslag och den veckodag jag nyss skrev så kan man tycka att jag borde vara på nåt roligare ställe än det här nu, men det är jag inte.......Varför är det så då??


Först och främst beror det på mig, jag befinner mig i en klassisk höstsvacka, jag har ingen lust att hitta på nåt och går runt och känner mig grå, tråkig och passe........Sen är det inte så att det kryllar av förslag heller med saker att hitta på....Visserligen har en bekant en köksfest idag som flera av mina närmsta vänner är på.......HB ringde nyss och sluddrade och var märkbart berusad och undrade vart jag var, men jag har helt ingen lust att gå dit.......Men i övrigt är det stendött.....Bäck till exempel, verkar mest vilja sitta och lösa korsord eller vad fan det nu är han gör på helgerna........


Har mest slötittat på sport i soffan idag, såg Rögle - HV 71 förrut och tog några öl och en kebabrulle , det blev 1-2 til HV och tycker Rögle verkar tappat den fart de hade i början av säsongen.....Sen var som så ofta den skadebenägne rödnäsan Kenny Jönsson inte med.......Vad som var skönare var att Luleå vann med 3-1 mot Linköping, tror det var deras 6:e vinst på 7 senaste och nu är de på slutspel........Jag har aldrig riktigt gillat Linköping och deras pinsamma insats i Champions League nyligen där de skämde ut svensk hockey ökade bara på min negativism mot dem..



Nej det skulle behöva hända nåt nu, såhär kan det fan inte fortsätta alla fall med höstmörker, tristess och likgiltighet......Nu ringde JS, han var på nån 35-års fest ute på landet och han var i extas över att han fått åka bil till Stockholm idag ihop med Stisse och Morgan från Yxhult, de åkte upp för en boxningstävling " Nu har jag fått in en fot i Yxhults innersta krets " var JS omdömde, visst Sandberg, skit på dig!!  Finns väl ingen anledning att hålla på och skriva mer om totalt ointressanta saker nu så nu går vi på de ständiga inslagen här i bloggen.....


Veckans kompis : Mikael Noren!!

Kommentar : Den här mannen är ihop med Bäcks syrra och det är så jag lärde känna honom.....Han är ett år äldre än mig och uppväxt i bondhålan Odensbacken.....Här på bloggen går han under namnet MN........Vår vän MN är extremt, nästan perverst fiskeintresserad......Han är fan nästan jämt iväg på nåt som har med fiske att göra......Visst kan man bli trött på han ibland när man vill hitta på nåt och han är på nåt fiskeställe, men samtidigt måste man respektera hans passion till fisket......MN är trevlig, rolig och en snäll prick, en kille som ofta håller vad han lovar och är kul att festa med.....Han jobbar inne i Örebro på skitstället Solar.......Hans mest säregna egenskap är dock hans paranoia, hur många gånger har man inte hört han ringa och skrika i telefonen att folk är ute efter han, eller att han är förföljd.....Fy fan.......Det här är andra mindre lustiga egenskaper herr Noren har.......Självförhärligande, vanföreställningar och en förmåga att förvränga allt han hört!!

Veckans Norenare : Hans flickvän Anna ligger i godan ro och sover som normala människor gör på natten, hon väcks mitt i natten av stök och bök utifrån.......Hon går ut för att kolla, förmodligen har väl min Micke kommit hem tänker hon, synen som möter henne sekunden efter är så vidrig att inte ens din värsta fiende förtjänar att se den...........Micke Noren, den äckliga grisen, sitter på huk mitt i sin egen trapp och pissar ner på golvet......Detta trots att toaletten bara ligger nån meter därifrån.........Vad fan håller du på med skriker Anna till sin  pojkvän som då delvis vaknar upp ur sin fylledimma.......Mikael Noren har alltså suttit på huk, mitt i en trapp i sitt eget hus och pissat ner på trappstegen och hallgolvet.......Vad ska man säga egentligen.....Om jag inte är helt ute och seglar så fick Mr Noren sova MINST en kväll i soffan därefter, vilket väl var det minsta han förtjänade!!



Ok, försökte fixa in en bild här på Mr Noren, men det verkar tydligen inte funka så skit samma!!

Typiska Noren kommentarer : " Det är sjuk stämning här alltså ".........." Jag har varit med om många sjuka grejer ".........." Det här är ju helt sinnesjukt "..............." Det är en jävligt sjuk kille alltså"!!

Status just nu : Kommer hit om 5 min, förmodligen full, här nu säger att han gick i sömnen under pissincidenten...Visst Micke, vi säger det!!

Ok, har just lyckats slänga ut 3 mänskilga grisar som trängde sig in här nämligen Puskas, Buffel-Gilde och HB........Deras betendee var mer jämförbart med en gris än en människa.......Dem kom in hit och välte saker, kastade saker, visade röven ( Gilde ), spottade ( Puskas ), ramlade på datorn, ramlade framstupa och slog huvet i sängen, spillde vatten, körde in med cykel ( HB ).......plus flera andra saker som förde tankarna till neadertalare, efter vad som kändes som en evighet lyckades jag till slut slänga ut skiten och det var inte en sekund för sent!!

Veckans historia : Idag så är det inte mig själv som veckans historia handlar om, utan den smått legendariska Hagenfors, nämnde Hagenfors var en präst som ofta var utsatt för våra upptåg, vare sig det gällde att kasta ägg på hans hus eller sätta upp brinnande kors i hans trädgård........Gamle Hagenfors var även länsmästare i luffarschack ( enligt sig själv alla fall ) och hade otroligt nog lyckats smussla in sig på en radioshow där han skulle lära ut hur en riktig mästare i luffarschack uppträdde........Det är alltså radio och det är live och länsmästaren Hagenfors ska visa upp sig från sin bästa sida, han säger till radioprataren, som även är hans motspelare........" Nu kommer jag göra en variant som heter gaffeln, så nu sätter jag en ring här och i och med det kommer jag gå ut snart........Radioprataren svarar....." Ok, men då sätter jag ett kryss här då, då har väl jag 3 i rad och går ut då "..............En lång tystnad följer........Hagen , länsmästaren,har förlorat i direktsändning och vet inte vad han ska säga......." " Jaha, ja då lyckades du vinna där då ", säger han till slut..........Efter det bryts inslaget, Hagenfors, prästen och länsmästaren har gjort bort sig tillräckligt......Efter detta så hörde vi inget mer om " länsmästaren " Hagenfors, han lämnade radiostudion och luffar-schackscenen med svansen mellan benen, fy fan Hagenfors pinsamt prästjävel!!


Veckans hjälte : Det finns nog ingen svensk som jag har sett upp så som till Peter Forsberg, det finns definitivt ingen som har gjort mig så stolt över att vara svensk som han........Peter Forsberg kombinerade talang, tuffhet och vilja på ett unikt sätt......Han verkar dessutom vara en jävligt trevlig person,  tyvärr så har han varit så skadedrabbad under sin karriär så han fick sluta/dra ner på matchandet alldeles, alldeles för tidigt.......Kolla på den här länken så får ni en lite försmak av varför Foppa är så grymt grym..........Det bör meddelas att jag försökte lägga upp det här som en ruta i förra inlägget, men det misslyckades kapitalt, så vi nöjer oss med en länk här som får kopieras.......Peter Forsberg, jag ser upp till dig!!


http://www.youtube.com/watch?v=LYsLM06hRuI


Veckans lista

3 sköna klädmärken.

1. Lonsdale
2. Lacoste
3. Adidas.

Sveriges 3 hårdaste män.

1. Peter Forsberg
2. Dolph Lundgren
3. Anders Björk

Jag vill också tillägga att vi just fått reda på att Kimboll alltid sover naken!!

Så äntligen klar, jag började vid 11, nu är klockan 2:18, jag har störts av slocknande datorer, fulla kompisar, telefonterror och fan och hans moster.............Äntligen får jag gå och lägga mig!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: Ja, jag funderade nästan på att spela in mig själv under alla dagar, men orkade inte riktigt genomföra idéen ;) Nej inte direkt, fast det skulle vara ännu värre om jag arbetade som telefonförsäljare... Hemska tanke!

Postat av: Linda

svar: så du gillade min design? haha:P va hade du tänkt göra med din då?;P

2008-11-16 @ 12:07:05
URL: http://missliindaa.blogg.se/
Postat av: Puskas

Blev visst lite mycket igår.... hmmm

2008-11-16 @ 12:17:22
Postat av: Mr Björk

Det är det minsta man säga Puskas, din gris!!

2008-11-16 @ 12:57:25
Postat av: Kimboll

Fy fan, prickade in NM bra där :)

2008-11-16 @ 13:09:06
Postat av: Evelina

Haha, jag vet bara vem Forsberg är :p

2008-11-16 @ 13:19:50
URL: http://evvvelina.blogg.se/
Postat av: JOANNA

sv: nej jag går i nian. det är erik claptons låt, jättefin:)

2008-11-16 @ 14:40:20
URL: http://byjoanna.blogg.se/
Postat av: MN

Vet inte vad jag ska säga! vem blir det nästa gång? jag röstar på Bäck eller Kim boll!

2008-11-16 @ 17:18:07
Postat av: Jonas Sandberg

Vad ska man säga Micke jag tycker du ska be oss läsare om en offentlig ursäkt enbart för att vi fått läsa om ditt avskyvärda betendee....Stå upp som en riktig man och be om ursäkt!

2008-11-16 @ 23:07:31
URL: http://[email protected]
Postat av: Linda

svar: hehe, okej:P de där löser sig nog:P jo jag ser va andra skriver, skumt de där..:P

2008-11-16 @ 23:28:47
URL: http://missliindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback