Fan vad OFF jag känner mig!!

Håll käften jävla CP-reklam.......Det är nån jävla röst i min dator som håller på och skriker " Oh my god get away ", typ 2 gånger i minuten och jag vet inte hur jag får bort skiten.....Skulle vilja strypa den där jävla rösten som det känns nu.....Man kan ju bli nervvrak för mindre!!

Känner mig inte alls i form......Den här veckan har jag inte velat träffa en människa, som det känns nu skulle jag vilja dra täcket över huvudet och sova i 2 veckor.....Minst!!

Är som en tjej med mens ungefär just nu......Ibland kommer jag in i såna här perioder, ibland går de över ganska fort ibland är det så längre tid........Min l har ju inte varit bra på över en m heller, det bidrar självklart.......Men nog om det!!

Halvligger här och ska snart göra min pasta med pannbiffar och potatissallad och pastasås......Bonde söker fru och sen Efterlyst står på tablån......Sen inatt var det nån NHL match med, men Columbus - Edmonton....Hallå, vad fan visar ni för matcher Canal Plus, nu har ni visat skitmatcher flera veckor i rad...Skärpning!!

Den här veckan i skolan har vi gått in på en kurs som heter politik och demokrati........Det är verkligen inte min grej alltså, idag kände jag att jag höll på att somna i stolen.......Inget fel på läraren, hon verkar jättetrevlig, men lektionerna är ingen höjdare.....Menalla tycker ju olika.......Dessutom har vi flyttat till nån missionskyrkeskola som vi ska vara i under minst 1ånad för dem håller på och bygger om där vi vanligtvis är.....

....Känns som en rysk gammal betongbunker från 70-talet där vi är nu......Tomma korridorer och bara bänkar och gråa väggar........Ute i Vivalla är det rätt bra ändå med ett biblotek med tidningar, lite restauranger och cafeer alldeles i närheten..........Vad i helvete......Nu kom det nåt sjukt jävla skratt ur datorn som höll på att skrämma livet ur mig........Måste kolla upp vad det är för skit alltså, så här kan jag inte ha det!!

I veckan har jag knappt gjort nånting....Dels för jag känner mig nere och dels för det inte finns så mycket att göra......Var ute och sprang igår alla fall, det var skönt, jag gillar att springa i höstens mörker.......I helgen har jag inga planer alls, känner jag mig som nu blir det absolut ingen utgång.......Kan nog bli en lugn helg även om jag mot förmodan skulle gaska upp mig för det var länge sen nu jag tog det lugnt en helg......Jag bjuder här på 2  små verkliga historier från min tid som rookie i juniorlaget i fotboll, typ 1994....De flesta i laget var 3-4 år äldre än mig.....

Historia 1 : Vi var ute och gick, vi var på cup i Danmark ska jag tillägga och var på väg mot bussen som skulle köra oss hem......Allt kändes som vanligt när jag steg in i bussen.......Snart började några av de äldre gnälla på att det luktade skit......Allt fler höll med om att det luktade outhärdligt i bussen.......Jag tittade bak i bussen och skrattade lite, då i mitgången såg jag några enorma avtryck med skit som slutade vid min plats......Vände snabbt upp min sko och mycket riktigt, de var fulla av hundskit på undersidan.......Sekunden efter hade mina lagkamrater upptäckt samma sak som jag och skratten ekade i bussen........Vår tänare som var en rikig hårding, han kunde skrämma slag på tuffare personer än mig tyckte dock inte det var lika kul när han kom in.....Han blängde på mig och sa till mig att jag fick torka rent det där när vi var framme.......Jag lyckades dock missuppfatta honom totalt och gick diekt ur bussen när vi var framme.......En stund senare kom han in på vårt rum och skällde ut mig för jag bara drog och till slut slutade det med att IFK Kumla fick betala 5000 eller nt liknande för att städa rent hela bussen enbart för att jag lyckats gå i en stor hö med hundskit som jag drog med in till bussen.......Pinsamt, pinsamt!!

Historia 2 : På den tiden hade juniorlaget invigningar för junisarna......Och det kunde vara lite halvtaskiga saker.......Det stod en stengris mitt på torget i staden vi bodde.......Där satte dem först fast en av mina lagkamrater och sen satte dem fast mig på honom så det såg ut som om han satte på grisen och jag satte på han.......Sen kom det massa japanska turister och filmade och skrattade.Ha Ha Ha.....Jättekul, japanjävel tänkte jag.......Men det värsta av allt var tejpen som dem satte fast i min armhåla....Var inte så jävla skönt att dra loss den sen.....Men, men ett kul minne blev det alla fall!!



http://www.youtube.com/watch?v=CJ1FGsUfib4

" Det här var fan bland det roligaste jag sett "


http://www.youtube.com/watch?v=gm2ajOE0iO4

" Zlatan hånar Ekwall "


Veckans listor....

3 ställen jag trivs ypperligt på...

1. I bastun, med en kall öl, den ultimata avkopplingen!!

2. Ute på Sannahed, kollandes på Indianerna........I en solstol, tillbakalutad med en öl och några mackor......Kombinera det med sol, lukten av speedway och ett Indianerna som kör bra så trivs jag garanterat toppen!!

3. Vilandes bredvid min bästa kompis, min hund Hobbe!!

3 sköna badställen....

1. Badbrottet - Stora gräsytor, underskattat!!

2. Harje - Närkes klart bästa badställe!!

3. Gustavsvik - Kan vara riktigt kul om man är där med rätt folk och på rätt humör!!


Så nu är det dags att göra mat hoppas jag mår bättre nästa gång jag skriver......Och skriv gärna i gästboken ni som läser, tycker det är väldigt kul när ni skriver......Auf Wienerbröd!!



Kommentarer
Postat av: GildePalema

Nu tar du i lite Bajs-björk.....Jag kan nästan garantera att Kumla INTE fick betala några 5000:- för att städa ur bussen,men hela det andra om historien är sann.



Mvh "en som satt i bussen"

2008-11-05 @ 23:00:01
Postat av: Björk

Ok, det är vad jag hört alla fall.....Helt klart är ju att de var tvungna att betala för nån form av städning för bussen.....Men det var kanske överdrivet från den källan jag hörde då att det kostade 5000....Men det är bra att är med och rättar eventuella faktafel Buffel Gilde!!

2008-11-06 @ 00:51:23
Postat av: Kimboll

Två av tre favoritställen har samband med alkohol, det är ju fan värre än Ehn.



Så du håller på att bli pastor nu då? Går i kyrkan varje dag i en månad :)

2008-11-06 @ 06:31:55
Postat av: Björk

Jo en kall öl kan sätta extra piff på dem situationerna jag beskrev.....Alla övriga jämförelser med Magic Ehn ber jag att bortse från...



....Jo MINST en månad, det är inte det roligaste stället jag varit på det kan du skriva upp!!

2008-11-06 @ 10:05:56
Postat av: Sanna E

jag tittar inte heller på idol, det behövs inte om man läser tidningarna. tihi.

Postat av: Evelina

Svar: En smoothie är som en mjölkdrink med frukt/bär :)



Gustavsvik och Harjebaden är nice :p

2008-11-06 @ 14:34:42
URL: http://evvvelina.blogg.se/
Postat av: Jennsan

Får jag joina dig när du drar täcket över huvudet? Jag funderar i samma banor;)

2008-11-06 @ 16:43:56
URL: http://jennsaa.blogg.se/
Postat av: Berg

Dags för virus igen bjässen!

2008-11-06 @ 16:56:27
Postat av: Micke

Ska köpa skor så jag kan bli med och jogga! är ur form känner att det är dax att dra ut snart och ta ett pass!kännde mig stark i våras innan allergin kom!

2008-11-06 @ 17:12:08
Postat av: Björk

Klart du får Jenny....I ditt sällskap trivs jag alltid....



Vad nackar du om Berg, vaddå för virus??

2008-11-06 @ 17:14:37
Postat av: nemesis

Du ska knäckas din jävla fyllebult du är så jävla rutten o kör full hoppas du kör full nån gång o hamnar i rullstol hahahahaha

2009-01-06 @ 22:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback