1:a maj!!

Det är första maj ja, eller nu är det den andra i och för sig för klockan är 00:39, hur som helst.....Det här har varit en dag som vare sig har kännts som en vardag eller som en helg.....Vi hade träning redan kl 11 och man var väl inte helt pigg till en början då det blev några drinkar på Valborg igår, men det gick över ganska fort och i slutet kändes det ganska bra i regnet faktiskt.....

Efter träningen blev jag rätt trött, B ringde och vi slog våra påsar ihop och gick och tog en pizza på spisen....89 kr kostade det för en pizza och en cola, vad fan har hänt med priset på pizza, det var inte så länge sen man kunde få en pizza och cola för 50 spänn även om man käkade ute......Jävla utsugare......För övrigt sa jag till B efteråt att jag ska göra ett försök att inte äta en pizza under resten av året.....Vi får se hur det går med det.....

Lite senare var jag ute och åkte med bilen, åkte bara runt, runt, desilloutionerad ( det här måste vara Sveriges svåraste ord att stava till!! )  utan nån destination.....Hela tiden med Springsteen i bakgrunden.......Klassiker som " Born to Run " och " Streets of Philadelphia " mullrade ur stereon medans jag fortsatte min körning runt, runt, runt.....

Igår som sagt var det Valborg och är det Valborg har alltid Yxhult valborgsfirande uppe vid IP, så även detta år......I år hade A-laget bara 2 stationer att hålla reda på, jämfört med tidigare år då vi haft nästan alla stationer.....Nu hade vi bara skytte och pilkastning, men med tanke på att vi bara var 3 personer som dök upp så blev det en del att göra ändå.......

.....Efter det åkte jag hem till MN ett tag och det verkade som han var kvar i Brasilen till viss del för det bjöds på brasilianska drinkar och spelades brasiliansk musik.....För övrigt så utsåg vi hans brasilianska skiva till Officiell skiva till Björken Cup......Tanken är att vi ska få in lite mer rytmer och teknik i spelet när sambasångerna ljuder i bakgrunden....


Nu till helgen så, ja imorgon ska jag ut och springa, sen måste jag se till att mina arbetskläder till Poståkeriet kommer in, har väntat länge nog nu.....På lördag har vi match mot Mullhyttan borta, sen eventuellt kommer det hem lite folk till mig..........Men inte som det känns nu, ja l är det som det handlar om.......Nej, nu ska jag sova, klockan närmar sig halv två.......See you later alligator!!


Kommentarer
Postat av: kaka

Blir det fest på Lördag?

2008-05-02 @ 21:28:05
Postat av: KB

Blir det någe BC snart? Börjar bli sugen.

2008-05-03 @ 15:33:58
Postat av: Anonym

Jag kommer ikväll!

2008-05-03 @ 18:34:33
Postat av: Anonym

Det är söndag, när kommer uppdateringarna?

2008-05-04 @ 14:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback