Nere i gruvan!!

Då var vi här igen....Ännu en period när jag mår skit, har inte orkatt gjort nånting alls den här helgen......Igår satt jag bara ensam framför TV:n.....På kvällen åkte jag och hyrde en film och köpte Kebabtallrik, inte för jag var så sugen utan mest för att jag kände mig tvingad att göra nånting överhuvudtaget......Filmen var hyfsad, men kebabtallriken smakade inte alls bra......Ska aldrig mer beställa det, bättre att ta en rulle i så fall....

.....Just nu är den som ett Svinto....Helt omöjlig att göra nåt med, var det enda jag tänkte på när jag k mig sist att försöka få det tj, men nu är det precis tvärtom......Smalt och ogräsaktigt.........Ibland mår jag så dåligt att jag funderar på om jag vill leva vidare, men är för feg och älskar livet för mycket för att våga göra nånting!!

Följde med Bud och Lots några gänger förra veckan........Kort sammanfattat är det så här.....Arbetet i sig verkar hur kul och omväxlande som helst, men chefen där verkar vara ett stort psykfall.......Poståkeriet har jag inte varit på än, men ska förmodligen följa med nu den här veckan som kommer......Har dock hört alltfler säga att det är väldigt stressigt där så jag vet inte, men ska ju ge det en chans alla fall.........

....Har sagt att jag har slutat nu på Tele-stället......Chenen där som alltid varit väldigt trevlig sa att jag var välkommen tillbaka när jag ville.......Samtidigt som jag slutade det 3 andra, varav 2 som varit där länge, så det kändes som rena ketchupeffekten.....

....Ett plus nu alla fall är ju att jag kan ta upp fotbollskarriären....Var nere igår och sprang förbi när vi hade en träningsmatch och fick ett varmt välkomnande......Och jag blev lika glad att se flera av dem, som dem verkade bli att se mig.....Vi har fått hur mycket nyförvärv som helst och det är omöjligt att säga hur vårt lag kommer se ut, det blir hård konkurrens alla fall, det är en sak som är säker....

....I korpen förlorade jag mina första match på länge när jag fick stryk mot PN från Falkon......Kom aldrig igång riktigt och hittade inget motmedel mot hans spel som jag brukar göra och blev frusterad och tappade humöret flera gånger, inte bra......Trivs inget vidare mot spelare med hans spelstil som är bollsäkra och loopar med mycket skruv, trivs bättre mot såna som spelar på fart vilket jag bevisade i nästa match då jag slog både tvillingarna och i alla fall den andra matchen spelade jag riktigt bra......Tyvärr förlorade dock Minta 2 5-sets matcher så vi åkte på vår första förlust för säsongen, men om det nu är sånt slutspel som folk säger så spelade det inte så stor roll....

....Nu ska jag ut och springa, min kondis har förfallt mycket känner jag och jag behöver alla löprundor jag kan få som det är nu.....Sen ska jag försöka starta min bärbara dator som jag fick i julklapp, men som stått orörd sen dess......Tack och Hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback