Inför helgen!!

Jaha då hamnade man här igen och som vanligt när man läst igenom lite gamla skriverier blir man sugen på att skriva nåt nytt så vi plitar ner några rader.....

....Det är Fredag, kl är drygt 11 och solen skiner in genom sovrumsfönstret, det märks att våren är här nu......Blev väckt för ungefär en och en halv timme sen av en telefonförsäljare som ville bjuda på en rakhyvel och ett par strumpor.....Sure baby, skicka hem det svarade jag.....Efter det kunde jag inte somna om......Idag möter vi farsans lag Swenor i korpen, blir ju lite speciellt såklart, men efter att vi fick reda på vilken typ av slutspel det är i år så känns det lite avslaget........Har även börjat träna fotboll den här veckan och min kondis är verkligen bedrövlig och är ens kondis dålig så blir man som bekant väldigt trött i huvudet fort och tappar mycket i tanke och tajming.....Min vikt för närvarande ligger runt 94 kg, nu får det fan vara stopp, nu finns det bara en väg och det är neråt, jag vill påpeka att jag alltid vägt, eller alltid, i vuxen ålder alla fall vägt mellan 79-82 kg, nu har jag alltså skenat upp rejält......Förhoppningsvis så försvinner många kilon snabbt nu när man sätter igång med träningen!!

På måndag börjar jag mitt nya jobb inne på Poståkeriet, till en början ska jag köra paketbil i Kumla och Hallsberg området......Jag har väl hört både positivt och negativt om det här jobbet.....Det mesta positiva jag hört är att jobbet är kul och att det jobbar bra folk här......Det negativa är att det ofta är stressigt  och det kan jag tänka mig att det är då man inte bara ska leverera paketen utan få med sig rätt paket, slå in ett nummer för varje paket på en dator och dessutom behöver en underskrift från varje ställe.......Jag ska ge det här en rejäl chans alla fall!!

I onsdags gick jag ner och spelade lite pingis och förutom dem vanliga gubbarna var det en väldigt söt tjej där med vackra ögon och ett fint lendee......För första gången på jag vet inte hur länge så pirrade det till i magen, inte bara för hon var söt, utan hon verkade även sportig och jag gillade att hon gick ner och spelade med lite äldre gubbar hon inte kände, gillade det initiativet.......Spelade och pratade lite med henne och hörde mig lite förr och det visade sig att hon flyttat hit till Kumla för att hon jobbade här, hennes ålder var 21 och förhoppningsvis kommer hon ner fler gånger.....I så fall ska jag ta mod till mig och bjuda ut henne eller nåt, man kan ju inte gå och gömma sig hela livet...



Nu ska jag gå ut och ta mig lite frukost om det nu finns något att äta här hemma......Tror inte det när jag tänker efter förresten, får bli ett glas saft till frukost......Le chaim!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom igen!!! Uppdatera! hur går det på nya jobbet?

2008-03-22 @ 10:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback