En grå tid!!

Fredag kväll är det och jag är inte inne i nån bra period.....Har inte gjort mycket alls idag....Åkte in till jobbet i Örebro, har ju flyttat in dit nu till Kl 10.......Dem har fixat till det riktigt trevligt måste sägas, med mycket blommar och annat.....Tog 8 ordrar och revanscherade mig från igår då jag bara fick 2.....Stannade till på hemvägen vid blomsterlandet som ligger alldeles bredvid för att kolla om det fanns några fina plastblommor, men det var lite dåligt med det........Kom hem och fick reda på att även denna omgångs match i Korpen var inställd, börjar bli trött på det nu, vi skulle spelat mot Top Spin, gick ändå ner och tittade lite för att sen sola och basta där uppe........Men det känns inget bra alls, är inte sugen på att prata med nån eller på att göra nånting.......Och vi vet såklart vad det beror på......

..... Ska inte säga att det är bdrövligt för det vore att överdriva, men det är verkligen inte bra och det har det överhuvudtaget inte varit alls den här k......Om man jämför tidsramarna med förra k så stämmer det inte för fem öre, svårt för mig att veta nånting om nåt som det är nu.....Jag får ju absolut ingenting gratis??

Förr k var dock bra, det måste sägas, hade många bra dagar då och framförallt lyckades det hålla i sig länge........Nu höll det i sig lika patetiskt kort tid som vanligt......Får se vart jag k mig nästa gång, tror dock inte det är nåt fel på k utan det är mitt h som v fel helt enkelt........Är det som känns så jävla tråkigt att jag vet aldrig nånting om något längre, semester, tripp, weekend....Glöm det som det är nu!!!!!!!

I söndags för drygt 5 dagar sen hade jag dock en kanondag, det måste medges....Mitt i all skit kom den, underligt....Men då stämde det mesta....Allt från Kl, fär till k!!

Vet inte vad jag ska göra nu, känner inte för att sitta här längre och är ingenting på TV heller, får väl lägga mig och stirra i taket.!!

Börjar sakna fotbollen nu och framförallt känns det att jag saknar kondition, frustar som en gnu vid minsta ansträning och väger 91,5 kg och har fått mitt livs första ölmage......Skulle till viss del vilja ha kvar jobbet jag har nu, om vi jobbade säg 12-4 så skulle jag nog ha det......Men nu börjar tiderna bli ett problem.....Får se hur det ser ut nästa gång jag skriver!!

Var inne och spelade bowling på Strike när mamma fyllde 60......Var riktigt roligt, jag hamnade på helt rätt bana med farsan, P och Jimmy......Var kul att bowla och tävla lite mot dem......Sen käkade vi buffe där inne med....Ska försöka bjuda med P och J och kanske farsan med ner nån fredag på nån ny match i Kumlahallen!!

Nu får det vara slutskrivet....En fråga bara, skulle jag orka, vilja l om m och p inte fanns...Tror faktiskt inte det!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom igen! Upp me hakan...
Tycker du ska göra fler inlägg! Har följt bloggen sen start å tycker att du skriver skitbra.

2008-02-13 @ 21:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback