Bläääääää!!

Då är vi i det här stadiumet att vad jag än gör så kan jag inte helt tänka på det utan att ha ni vet vad i bakhuvudet......Det var dåligt innan, men nu när jag har k mig själv ännu en gång trots jag vet det är det dummaste man kan göra så är det åt helvete.......Jag förstår inte varför jag gör det när jag vet att det blir dåligt.....visst jag hade en dålig dag och har haft en 3 såna i rad nu, men det är ändå ofårlåtligt..........Hade jag inte gjort det här hade det kunnat vända när som helst, men nu finns det ingen chans till det och dessutom kan jag ha förstört för veckor framöver när jag gör så här.....Det är oförlåtligt.........Men samtidigt förstår jag mig själv att jag blir frusterad eftersom jag inte får nånting gratis och omöjligt kan planera in nånting...........Nu skiter jag nog i att åka till jobbet imorgon......Så illa är det.....Fy fan!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mådde själv dåligt dåligt i många år men nu är jag helt ok sen 7 år tillbaka. Min och då poängterar jag att det är just MIN vändpunkt kom efter att ha läst Tisdagar med Morrie.

2008-02-22 @ 16:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback