Bakfull!"!

Sitter här med tangentbordet i knäna eftersom B som vanligt har lyckats förstöra nånting när han var här.....Vanligtvis brukar det gå att skruva fast hyfsat, men nu går inte ens det......Jävla B, och va fan tar du inte med dig alla kläder och annat när du åker hem för??

Jaha klocka närmar sig halv ett och jag skulle behöva minst en alvedon, är riktigt bakis efter MN fest igår........Sitter här i kjol eftersom jag inte tagit av den än......Var ju 80-tals tema och jag bar tubsockor, blommig kjol, en tajt blå idrottsoverall, en peruk med långt svart hår och skidglasögon.....Ja ni kan ju fundera själva hur jag såg ut......Men det var en trevlig tillställning, synd det inte var nån singeltjej där bara......Är rätt trött på att det aldrig är det på våra fester......Som vanligt tappade S humöret när hon var på fest, hur låga var oddsen för det egentligen??  Jag sa nån oskyldig kommentar till henne som jag själv knappt upplevde som negativ och hon tände till och blev fly förbannad verkade det som........Efter inrådan av JS som sa att " Kvinnan har alltid rätt "......bad jag henne om ursäkt, något jag ångrar idag....Vad fan skulle jag krypa för henne för  när jag inte ens gjort nåt fel.....Gillar S, hon är öppen, kul att prata med och omtänksam......Men börjar bli väldigt trött på att hon jämt ska flippa ur på fester!!

Imorgon ska jag följa med Bud och Lots på en tur när det körs tidningar......Ska vara inne där halv sju så det blir att gå upp tidigt, kommer nog vara riktigt trött när mitt vanliga jobb börjar kl 4, men det får det väl förhoppningsvis vara värt, för jag hoppas få en riktig uppfattning om hur det här jobbet går till........Har ju även Poståkeriet som väntar, men jag vet inte hur jag ska göra.......Trivs jag med det här så hoppar jag nog på det och då blir det tummen ner för Poståkeriet, även om alla i min omgivning tycker jag ska välja Poståkeriet eftersom det är tryggare och mer jobbtid.....Vi får se hur det blir!!

Nu måste jag gå och dricka vatten, det dunkar som fan i huvudet.....Guten Abend!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback