6 öl igår!!

Klockan är runt 2, söndag, och jag sitter här och slösurfar runt lite i väntan på att ge mig ut och springa......Lille Hobbe ligger på sin röda filt här bredvid då jag är hundvakt den här helgen då M och P är i Göteborg och utnyttjar M present som hon fick när hon fyllde 60....Det var biljetter till nån form av uppträdande, show eller dans plus övernattning på hotell....E och J medföljer, hoppas M tyckte det var kul.....

....Igår var S och MN här.....Vi satt mest och drack öl och bara pratade....Kollade på Melodifestivalen, Carola gick inte direkt till final vilket var en skräll......För övrigt tycker jag att S var aningen dryg igår faktiskt.......Hoppas det var en engångsföretelsee......Drack 6 öl och det känner jag av idag även om jag inte är jättebakis......

....I Fredags vann vi över Kyl/Ström med 3-1......Minta var på Skidskytte_VM så jag fick ta in Kjell Andersson som reserv och han förlorade mot Reino....Själv lyckades jag vända ett 1-2 underläge till vinst 3-2 mot Reino som spelade bra, jag spelade sådär dem första seten men hittade spelet ju längre matchen led.....På första parkett satt G, Den grekiska guden och Ström och höll stenhårt på Reino.....Speciellt Ström som hejade vilt!!

Imorgon ska jag på 2 olika interjuver innan mitt jobb börjar......Först ska jag ut till Bud och Lots och eventuellt börja köra budbil för dem, de har bland annat hand om kvällstidningarna......Efter det ska jag till Poståkeriet, men om jag får ett bra besked på Bud och Lots vet jag inte ens om det är värt att åka dit.....Får se hur det blir!!

Den senaste tiden har varit delvis bra, jag har K om mig och det blev anständigt kombinerat med några andra plus, men de senaste dagarna har inte varit bra....Finns inte mycket mer att säga om det!!

Nu ska jag gå och ringa MN och fråga om han ska med ut och springa, har väntat tillräckligt länge nu, om han inte följer med så drar jag iväg själv!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback