Onsdag!!

Dags att skriva lite igen, brukar ju göra det på Onsdag och det här blir inget undantag......Idag gick vi i skolan till 12, vilket är en tid vi ofta slutat den senaste tiden......Jag skulle gärna gå lite längre faktiskt, för blir nästan för mycket tid över och sen trivs jag ju i klassen med......Det enda som är lite jobbigt är att Snusk-Jenny håller på och trakasserar mig med sina perversa sexteckningar....

....Efter det åkte jag hem och käkade och tog en topplur i några timmar.....Sen var det pingis nere i Kumlahallen några timmar......Sen hem, surfa lite och sen Bonde söker Fru som jag följt slaviskt den här säsongen......Måste säga att Emma som Magnus valde idag är riktigt söt......Innan jag går och lägger mig här så ska jag även försöka hinna med en läxa som vi har till imorgon....

....Igår var ingen rolig dag, jag kände mig otroligt nere så som jag kan göra ibland......Ville inte prata med nån eller träffa nån heller, dem i min klass måste undrat vad det var för fel på mig.......Ringde MN senare under dagen och frågade om han kunde komma förbi mig för jag behövde prata av mig lite........Han kom efter jobbet strax efter 10 då satt jag och drack min 5:e öl i ett mörkt vardagsrum.....Är inte van att prata så öppet om problem och känslor med kompisar, men det gjorde vi verkligen här och jag är tacksam för att MN lyssnade.....Han gjorde sitt bästa för att muntra upp mig......Som tack för hjälpen så ska jag hänga ut han med veckans Norenare här snart....Ha Ha Ha!!

Veckans recension

Vi hade alla fall tur med vädret igen : En film jag såg här i veckan med min kontaktperson R på bio......Hade inga stora förhoppningar på den då den fått sval kritik, men jag tycker den överraskade positivt......Det blev många skratt och han som spelar huvudrollen ( Rolf ) fick mig många gånger att dra på smilbanden med sin uppstressade, aggresiva, temperamentsfulla stil......Ingen kanonfilm, men jag kan helt ändå klart rekommendera den......Betyg : 3 +.





Det bör även nämnas att R för 124 gången på 125 besök gav filmen en 4:a i betyg!!

Veckans Noren symptom

Förvräningarna : Då har vi kommit till symptom 2 som är symptomatiskt för Mikael Noren.....Denna gång handlar det om hans ideliga förvrängningar.....Har ni hört uttrycket " en höna av en fjäder " så kan man säga att det passar perfekt in här......MN har en speciell förmåga att lyckas vrida och vända på historier och händelser så dem blir 10 gånger värre när han sprider dem vidare......För att underlätta så ska jag här ge ett exempel som är taget ur verkligheten...

....JB kom hit oanmäld en förmiddag och knackade på med sin nya flickvän......Jag väntade mig inget besök och såg kanske lite överraskad ut när jag öppnade dörren i shorts och T-shirt.......Det var allt......JB gick sen vidare hem till MN.....Han sa då till MN om mig att " Jo han såg jävligt paff ut när vi dök upp "...........En liten överdrift, men ändå inom rimliga gränser..........Nu var det dock Norens tur att sprida historien vidare och då lät det såhär " Hörde du om Björk, han drabbades av nån psykisk kollaps och kunde inte prata när Bäck och tjejen kom förbi ".........En typexempel på hur det kan gå till när MN får härja fritt med sina förvrängningar!!


Veckans historia : Jag och Anus var och badade i Badbrottet en varm sommardag för säkert 5-6 år sen........Det kommer en bil til parkeringen, ur stiger en snygg tjej med ryggen vänd mot oss.....Anus flyger upp ur solstolen och häver ur sig på sitt speciella romantiska sätt "   ÖÖHHH henne skulle jag vilja slicka upp i brygga ".........Jag småskrattar lite som svar och kollar bort mot tjejen som vänder sig om mot oss och jag ser direkt vem det är......Det är Anus syrra!!

Vänder blicken tillbaka mot Anus som ser ut att tappa hakan samtidigt som hans kroppslängd ser ut att minska med 50 cm........." Jaså du Anus, det var ju kul att få reda på det " svarar jag och börjar sen gapskratta.........Anus ditt äckliga jävliga helvete, det här slog fan det mesta!!

Veckans Youtube-klipp : Ryskt gruvfyllo....Ett ryskt gruvställe försöker ge en respektabel bild av företaget, men det känns som den här liraren som dyker upp i bakgrunden sabbar det mesta av det!!




Veckans Lista

3 TV-programm som jag sällan missar.

1. Sportnytt
2. Ice Road Truckers ( Om lastbilar som kör på frusna sjöar i Kanada )
3. Hockeykväll ( Forza Luleå )

Så nu är klockan 23:23, dags att avsluta här om jag ska hinna göra den där läxan.........Hyvä!!


Kommentarer
Postat av: ronnieTAHKING

hon jenny är jävla snuskig alltså. :(

2008-12-10 @ 23:55:51
Postat av: Linda

tack tack:) jo de är kul, är nog ganska säker på att de blir plugg nu:P nog många som peppar mej:P sjuksköterskeutbildningen är de;P det du:P



jadu är ledig i helgen, å inget inplanerat! sköönt.. haha:P va händer hos dej då?



jaha, får kolla va de är för nån, kanske läser den nån gång;)

Postat av: Kimboll

Snarare öken av ett sandkorn.

2008-12-11 @ 19:47:45
Postat av: Kimboll

Han i bakgrunden på filmen påminner lite om Ehn tycker jag.

2008-12-12 @ 17:44:08
Postat av: Kimboll

Börjar bli dax för uppdatering

2008-12-13 @ 21:10:15
Postat av: M

fan vad rutten du är Anis!! Du din sopa! Ahahaha-haha-hahaha, bjäffe!!

2009-01-15 @ 02:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback