En lugn helg!!

Ja det blir det nog, klockan är 23:42 och jag lyckades just trycka bort alltihopa när jag var klar till 97 %.......Satans jävla helvete......Sitter här lutad mot väggen i sängen i T-shirt, långkalsonger och shorts....Ute är det mörkt, förutom några julljustakar som lyser från några balkonger......Blir nog en lugn helg, ingen som kommit med nåt förslag och det gör inte mig nåt är inte så sugen på att hitta på nåt ändå......Vi tar festandet nästa helg istället, då är det förmodligen en fest för hela skolan.....

....Ska kanske sitta uppe och kolla Minnesota - Vancouver som börjar på Canal + kl 2, om jag orkar, men är ju mestadels för NHL som jag har den kanalen.....Vad har hänt sen jag skrev sist då??

Ja i Torsdags var det skola som vanligt, vi gjorde inte så mycket, men på kvällen var det en konsert i Operahuset vi var tvungna att gå på kl 7 med svenska kammarorkestern.......Jag och Jenny tog med ett block och penna så vi skulle kunna skriva lite och roa oss när det blev tråkigt........Men otroligt nog så hamnade vi mitt mellan två lärare. från skolan......Och det var inte så att vi satt ihop i klassen, utan man kunde hamnat precis vart som helst.....Vad är då oddsen för att vi skulle hamna mitt mellan de två enda lärarna som var där.......1 på miljonen??

Men det var ganska bra stundtals faktiskt, trodde inte jag skulle skriva det......Alla fall första akten, det var väldigt vackert stundtals.....Efter det var slut skulle jag skjutsa hem Jenny, då tog vi en liten biltur runt i Örebro först......Hon visade mig bland annat huset hon bodde i förrut, det såg ut som ett tillhåll för A-lagare om jag ska vara ärlig.....Ha Ha Ha......Sen visade hon nån skum gammal porrklubb i dold belysning i nåt industriområde som jag aldrig sett.........Så nu vet man vart Jenny hänger på kvällarna....

Idag skulle jag åka till skolan som vanligt, men gled av vägen med bilen innan jag ens kommit ur Kumla......Var dock inte alls allvarligt, jag åkte i 20-25 km och vare sig jag eller bilen skadade sig, men blev stående där och kunde inte köra därifrån......Fick ringa efter en bekant som kom och hjälpte mig med ett större rep och drog upp mig på vägen, men efter det var jag inte så sugen att åka till skolan utan åkte hem och la mig och sov igen!!


Min morsa ringde förrut och frågade om vad jag önskade mig till julklapp, min snälla, snälla mamma som bara tänker på andra hela tiden......Men tycker den här julstressen är så otroligt överdriven.......Det är julklappar i massor, julbord i flera veckor och julpynt överallt.....Har absolut inget emot julen, tycker den är mysig......Men för mig börjar julkänslan infinna sig kanske 1 dag innan, inte tidigare än det!!

Veckans historia : Jag och Bäck skulle handla på Mcdonalds vid Gustavsvik och stod vid Drive In och skulle beställa med bilen......I luckan  drygt 30 m bort så såg vi att det var en gammal lagkamrat från ett fotbollslag som stod......Vi började genast ösa galla över han och berättade för varann hur usel och dålig vi tyckte han var.......Det var verkligen sågning längs fotknölarna.......Plötsligt hör jag hur mikrofonen bredvid mig knastrar till och rösten säger " Skulle ni beställa eller "......Jävlar, vi har suttit precis bredvid mikrofonen och han har hört allt.........Jag tittar bort och ser hur han blänger argt bort mot oss.......Vi skäms, beställer och åker därifrån......Har dock aldrig sett människan efter det här, kanske blev han knäckt och flyttade till Grönland, vad vet jag!!

Veckans You-tube

En av mina favoriter inom komiken Johan Glans.....En liten skär jävla skåning, men rolig är han!!





Veckans Lista

3 sköna svenska komiker som får tummen upp av mig.

1. Johan Ulvesson - Klass!!

2. Lennie Norman - Old School!!

3. Robert Gustafsson : Bäst!!

Det var allt, nu är klockan över 12, inte så långt kvar till hockeyn nu.,...Ska nog se filmen jag laddade ner på datorn förrut, en skräckfilm, får se om man kan somna sen.......Ha det fint!!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Svar: Jo, jag letar lägenhet, men det dyker inte upp någon :p



Ja, Robert Gustafsson är BÄST :)

Postat av: Kimboll

Vet nog vad du kollar på mellan 12 och 2.

2008-12-06 @ 11:11:28
Postat av: Mr Björk

Du är så dålig Kimboll.....Glöm inte att snart är det dags för dig att bli porträterrad i veckans kompis och man kam ju lugnt påstå att det finns några mindre lustiga episoder att ta upp där, så jag skulle nog ligga lågt om jag vore dig ;)

2008-12-06 @ 12:13:38
Postat av: Elina

hejhej! :)jag kommer från helsingfors...



nejj jag har passat deras barn förut(passar fortfarande lite då och då...) och de har en hund som behöver passning ibland... det där är lite sån där "familjebekant" grej och jag hjälper du vet :)

2008-12-06 @ 13:08:34
URL: http://sayhitoelina.blogg.se/
Postat av: Linda

hehe, ja jag kanske har blivit lite inspirerad, men de liksom bara flöt på:P haha, kan bli så nångång, nästa gång vet man inte va man ska skriva:P



jasså? vart du inte nöjd? hehe:P jo de är dyrt, lr ja egentligen inte, i och med att man sliter sig så som frisör, men ja har heller inte betalat en klippning på fem år typ:P haha..



hehe dags å inhandla klappar snart då?:P

2008-12-06 @ 13:38:13
URL: http://missliindaa.blogg.se/
Postat av: Kimboll

Får ligga lågt då :(

2008-12-06 @ 15:00:10
Postat av: dookie

svar: Hej! Jo, jag har sökt pga riktigt, riktigt hemsk magvärk bl.a. Ser inga samband då smärtorna kommer, och detta har påverkat min vardag väldigt mycket. Man blir deppad tillslut av att inte veta vad som är fel, så...därför :)

2008-12-06 @ 21:21:40
URL: http://dookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback