Vilken tråkig helg!!

Har nu snart upplevt en av tidernas tråkigaste och mest händelselösa helger.....Klockan är 22:46 på Söndagen och jag har gjort absolut ingenting vare sig Fredag, Lördag eller Söndag.....Eller jo förresten i Fredags spelade jag lite kort hos G och idag hade jag en fotbollsmatch, men det är också allt......Vi kan ta och titta lite bakåt istället....

....Den stora nyheten är tyvärr får man säga att jag för närvarande är arbetslös.......Det var jag själv som sa att jag nog inte trodde att det var ett jobb för mig ...... Trivs jag inget vidare på ett jobb, då slutar jag, annars är det nog många som plågar sig vidare på ett jobb även fast de inte trivs för att det är just ett jobb..........Minuset är att jag viker ner mig för lätt när det gäller jobb, visst jag hade några riktigt tunga dagar där i stort sett det mesta gick fel och att hinna ta nån rast var det inte tal om......Men ändå, jag borde kunna intala mig själv att ge det en riktig chans även fast det känns tungt i början......Anledningen till att jag slutade var främst att det kändes väldigt stressigt och stressiga jobb är det värsta jag vet......Det är en sak om det gäller en själv, som exempelvis telefonjobbet där det kunde skilja tusenlappar på hur många ordrar man drog in........Men då gällde det ändå bara en själv.........Nu var det massa annat folk stressen gällde och det gillar jag inte........Efter att ha pratat med chefen som för övrigt var väldigt sympatisk, sa även han att det här är ett väldigt stressigt jobb.......Sen var det inte riktigt lika kul som jag förväntat mig heller, även om tiden gick fort........Men det är inget snack om att jag är kräsen när det gäller jobb, jag har lättare att hitta fel än bra saker och för tillfället har jag inte en aning om vad jag ska satsa på härnäst.......Har kännt mig väldigt låg den senaste veckan då jag börjat tvivla på mig själv när jag sade upp  mig............Men hoppas hitta något annat snart och har ju lite pengar undanstoppade så jag klarar mig ett tag med....

.....Förra helgen fyllde jag år.....Fick några mindre saker plus en rauter som ska göra att jag kan sitta trådlöst på Internet var jag vill och visst första dagen funkade de utmärkt, men sen dess har den inte funkat alls och det duger ju inte.......Personligen har jag inte en aning om vad problemet är, har dock 2 personer som jag kan fråga när de kommer hit nästa gång då de vet en del om datorer.......

....Efter släkten varit här förra lördagen, kom mina vänner då jag bjudit på fest och dessutom hade flera av dem med sig presenter lite oväntat......Blev en riktigt kul fest med bra drag, men köket såg för jävligt ut dagen efter.......Är ganska säker på att S är lite tänd på mig nu med, det märks på saker hon gör när hon är onykter, vilket hon blev i Lördags......Synd dock att allt folk gick så tidigt, redan vid halv ett var alla borta, dem hade gärna fått stanna några timmar till........Har varit väldigt bra nu under tiden jag jobbat måste jag erkänna, visst nån dålig dag här och där, men sammanfattningsvis väldigt stabilt......Men nu när jag blev arbetslös då vände det direkt och idag är det snudd på hej kom och hjälp mig.....Finns inte mer att säga om det...

Hade match idag som sagt och vi vann borta mot Nora med 3-0, men det var mer dem som var dåliga än vi som var bra........Vi hade samling 7;15, har aldrig varit med om så tidig samling.......Spelmässigt kändes det lika halvsegt som det gjort i alla andra matcher med, jag måste höja mig, det vet jag att jag kan med.......Men i rärlighetens namn är jag inte så sugen på fotboll fast serien närmar sig.....Nästa helg krockar en cupmatch med Singelkorpen och jag vill absolut vara med i Singelkorpen.......Har dock inte bestämmt mig hur jag ska lösa det än......Nu börjar Fotbollskanalen på tv 4 och det vill jag inte missa, tycker mer om att se debattprogramm om fotboll än matcher nu för tiden........Förresten om det finns nån som läser min blogg, skriv hej bara i gästboken så jag vet, vore kul att se........Men förstår om ingen läser  heller för skriver ju inte speciellt ofta och lite kodat dessutom så vissa partier är nog svåra att förstå.......Nu har Fotbollskanalen börjat........Godnatt!!

Kommentarer
Postat av: Kim boll

Hej hej

2008-04-07 @ 07:32:53
Postat av: Örebroare

Hej hej

2008-04-07 @ 17:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback