Söndag!!

Ja, kom inte på nån bättre överskrift än så.....Det är alltså Söndag, klocka är cirka halv tolv på f.m........Tittar man ut genom fönstet ser man att det inte verkar vara lika bra väder som de senaste dagarna, men det kan man väl inte begära heller då det varit kortbyxe-väder och vi är i April......Är lite bakfull, var förbi en sväng påHotellet igår, har lyckats hålla mig undan därifrån nu säkert ett halvår men igår så var jag där........Var nämligen så att jag travde hem till HB för att kolla GP speedway, det  blev en rätt tråkig tävling, främst för att vi inte hade några tips individuellt, har vi det brukar det alltid bli roligare och mer drag runt varje heat, nu kändes det ganska avslaget istället.......Jag kom nämligen något sent, trodde det skulle börja 8, men det började halv 8 och då går det naturligtvis inte att ha något tips enligt mina vänner.....

.....En annan orsak till att jag blev sen är att jag är så jävla dum i huvet......Kan utveckla det lite......Åkte och tog ut pengar på automaten, sen till Statoil för att köpa groggvirke, när jag skulle betala det och började gräva i fickan efter pengar var det tomt och då slog det mig direkt.......Jag hade bara tagit kortet och lämnat pengarna i automaten - IGEN!!

Var inte första gången det hände, men jag blev otroligt trött på mig själv, ibland har jag inte alla hästar hemma......Som tur var så var det bara 100:- som jag blev av med nu, men ändå....

Tillbaka till HB, speedwayen var slut ganska tidigt och P åkte hem med sin tjej så då gick jag och G hemåt vi med.......Väl hemma så blev jag dock sugen på att gå ut och ta nån öl bara, men kunde inte riktigt bestämma mig....Satte på lite Gyllene Tider och hällde upp en drink alla fall och en dryg kvart senare hade jag bestämmt mig...

....Var samma folk som alltid på Hotellet, precis samma folk och gillar man inte som jag att stå på dansgolvet så finns det inte direkt mycket plats att röra sig på där inne.......Men det var ändå godkänt, träffade lite folk jag inte sett på länge bland annat........Gällande mitt uppträdande mot damer så var jag stelare än en pinne.......Var det nån som var intresserad, vilket kanske nån var så gjorde jag inget för att passa tillbaka bollen alla fall, men det är inget ovanligt nu för tiden......Gick ut vid kvart i två och fick en slängkyss av en sminkad kille, med en dam bredvid sig som hördes säga  " Han vill jag ha med, kan han inte komma hit ".....Smickrande, men spyr bara av tanken på att ha med sminkillen i sängen!!

Nu lämnar vi det.........Gällande jobb är jag fortfarande utan, har dock beställt mycket mer interjuver än vanligt......Har även sökt en utbildning till Fritidsledare som ska börja till hösten,..........Höll på att börja som nån sorts godispåfyllare för ett företag häromveckan, men det verkade vara ett riktigt skitjobb och tjejen som tog emot mig och var chef tydligen var inte speciellt trevlig heller, fick ingen bra bild av jobbet alls och tackade därför nej till det, det var ju dock bara ett extrajobb.

Hade seriepremiär i fotbollen igår......Vi vann med 3-0 mot Bobby BK, ett lag till stor del bestånde av gamla musiker och punkare......Det första deras lagkapten PS sa till mig under matchen var......" Jag var ute igår ".....Sen stallde han sig och hulkade så jag trodde han skulle spy mitt på planen.......Ska man skratta eller gråta........Vi vann alla fall och det var skönt även om det varit ett praktfiasko om vi inte vunnit här.......Jag gjorde en hyfsad första halvlek som jag fick mycket beröm för av tränaren, men i andra tog jag slut helt och det kändes inte bra för jag kan inte säga jag sprang mycket heller då, men ändå tog jag slut, det måste bli bättre.....Efter matchen hade vi lagfest inne i Örebro, tänkte åka dit, men det blev så sent och hade ingen skjuts heller så drog till HB istället, med facit i hand skulle jag nog dragit in till lagfesten....

Nu ska jag ta och gå upp och äta lite frukost här och bestämma mig för vad som händer idag.....Har inga planer alls som det är nu........So long!!

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Kika gärna in i min blogg och lämna några kommentarer :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback