Jag är inte lycklig!!

1.???????

2. Mina kompisar: Jag vet inte, jag gillar mina kompisar, men jag är jävligt trött på flera av dem samtidigt och jag känner att jag skulle må bra av att träffa lite nytt folk....Framförallt är jag trött på att i stort sett alla aldrig kommer med några förslag till att göra något....Det enda som existerar är poker på fredag och gå ut på lördag och det är väl kul i och för sig, men det händer aldrig nånting annat.....Hela tiden när jag kommer med nåt förslag så möts jag bara av negativitet, själv skulle jag bli glad om någon kom med något roligt förslag som bröt vardagens tristess.........Men det är oftast kommentarer som " Nej fan "......och " Jag orkar inte ".....Till slut tappar man ju sugen att komma med förslag då om aldrig någon nappar på nåt........T.ex har jag nästintill förlorat kontakten mer eller mindre med dem 2 kompisar som jag så sent som för drygt ett år sen såg som mina två bästa.........Visserligen kan det bero en hel del på att dem flyttat in till stan 2 mil härifrån, vilket gör det svårt att träffas på vardagar, men det är inte hela sanningen.........Jag känner att jag tröttnat på deras betendee också......De kommer aldrig med några förslag överhuvudtaget, förutom att gå ut och ta några öl........DE är opålitliga och håller ofta inte vad de lovat...........När jag sen kommer med förslag så rinner det bara ut i sanden, precis som vår bekantskapskrets håller på att göra känns det som och det känns tråkigt faktiskt..........Jag känner ju trots allt att jag har en hel del gemensamt med dem här två lirarna, det är dem jag helst vill gå ut med, dem är dem jag vill ha med mig om jag ska åka iväg på nån resa.........Det finns mycket positivt med dem också, men just nu känns det som det negativa överskuggar det tyvärr!!

3. Mitt sexliv: Jag har flera problem när det gäller mitt sexliv, tänker inte gå in på detaljer, men jag kan väl säga att det är inte många om ens någon som vet om det och jag mår verkligen inte bra av det!!

4. Tristessen: Jag skulle behöva en kick....Vilken sorts kick som helst.....Jag vill känna att jag lever, känna att adrenalinet pummapr i kroppen, känna at det händer nånting som brytrer vardagens trstess!!

Nu framstår jag väl som en grymt negativ människa, men det här är så jag känner för närvarande.....Jagmår inte riktigt bra helt enkelt och då finns det ingen anledning att sitta här och ljuga om att allt känns som guld och gröna skogar........Men jag gillade det här, att få skriva av mig lite....Kommer förmodligen att fortsätta med det......Nu är klockan 3 på natten så det är nog läge att gå till sängs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback