Björken Cup avgjord!!

Jaha då sitter man här sent ännu en söndag....Klockan är 3:50 och nu börjar till och med en nattuv som jag känna mig trött.....Jaja, ska plita ner några rader här innan jag lägger mig......I fredags spelade vi min innenandy-cup som jag arrangerar varje år......Jag tror dem flesta tycker det var en trevlig tillställning, men själv känner jag min inte helt nöjd.....Främst av den anledningen att det blev så otroligt stressigt så att det kändes inte som jag kunde koppla av en enda sekund ifrån att det drog igång......Hade gärna suttit och slappat på läktaren ett par matcher och snackat lite mer med vissa personer som var där, men det fanns inte en chans till det utan det var föra statistik, förklara regler, skriva ner målskyttar och annat hela tiden.....En helt lyckad turnering skulle först och främst 1. Vara längre tid och framförallt inte sluta alldeles innan larmet i hallen går på, så det inte känns så otroligt stressigt.....2. Tidigare på kvällen, nu var det mellan21-23:15.....Det var ingen idealtid direkt......Mellan typ 19-21:30 skulle vara perfekt för då har man en stor del av kvällen kvar och kan snacka lite efteråt med kompisarna, ta några öl och eventuellt ha en liten fest också med spelarna......Det där får vi absolut ändra på till nästa år, det skall bli mitt a och o när jag anordnar cupen då....1. Inte tvingas stressa 2. Lägga den så att det inte blir för sent om vi vill göra nåt efteråt......................Sen var det väl många spelare som tackade nej också, vissa hade väl godtagbara anledningar, andra hade det inte och det kommer jag ihåg till nästa års turnering, det faktum att så många uteblev gjorde att reglerna fick göras om en hel del eftersom vi inte blev 5 lag som beräknat och jag tyvärr blev de nya reglerna inte så lyckade tycker jag...............Spelmässigt gick det sådär, trodde nog att det skulle vara lite roligare att spela i stor hall med målvakt, så vi får se hur det blir till nästa års cup om vi ska återgå till liten hall eller fortsätta i den stora....Kommer nog fråga spelarna själva och höra vad dem tycker!!

Igår var jag också ute för första gången på riktigt länge.....Det var när jag pratade med Bäck ganska sent på kvällen som vi kom in på om vi skulle gå ut och till slut så kom vi överrens om att ta några öl och gå ut och kika lite.....Först fick jag ju dock åka in till stan och hämta honom och klockan var så mycket som kvart över 9 när vi var tillbaka här, så typiskt oss att det jämt ska bli sent.....Var ändå rätt skönt att sitta och snacka lite, ta det lugnt och ta några öl....Kändes avslappnat och jag trivs verkligen i Bäcks sällskap, det har jag alltid gjort och jag tror han känner likadant med mig faktiskt.....Vi kompletterar varann bra.....Det som inte är bra med han är ju att han är så opålitlig och sällan vill hitta på nåt speciellt, men det tar vi en annan gång

Efter att ha lyssnat på en av mina favoritlåtar " 18 and life " som avslutning var det dags att gå ut i kylan och iväg till hotellet.....Kände mig inte så fräsch ( som vanligt nu för tiden ) och kläderna satt inte alls bra....Väl där så var det samma gamla vanliga folk som det alltid är där trots att det var nästan ett halvår sen jag var där.....Bäck och jag beställde varsin öl och tog ett bord och satte oss och spanade ut över dansgolvet och det var sannerligen ingen vacker syn.....Men det var roligt att sitta och studera alla dessa talanglösa och stupfulla dansmän....Efter ett tag kom det en 3-4 brudar och satte sig vid mitt bord och då märkte jag verkligen hur off jag kände mig.....Jag hade världens läge att börja konversera med dem, en straffspark, öppet mål....Men jag vågade knappt titta upp, än mindre öppna munnen....För några år sen hade dem inte ens hunnit sätta sig innan jag hade varit över dem, men det är skillnad nu.....Jag tror aldrig mitt självförtroende varit sämre än det är just nu.....Jag känner att jag har absolut ingenting att erbjuda och när jag dessutom helt tappat nyfikenheten att lära känna lite nytt folk som jag hade förr så finns det inte mycket att göra.....Men jag måste hitta på nåt nu för så här kan det inte fortsätta.....Ett tag senare gick vi och jag tyckte trots allt att det var en ganska trevlig om än kort kväll och vi får se till att gå ut lite mer framöver än det blivit i slutet

Var inte speciellt bakis dagen efter heller, inte nåt bakis överhuvudtaget faktiskt ,7 öl drack jag och jag har blivit bakis på betydligt mindre än den mängden, Eftersom jag lovat Bäck att följa med på Inne-träning så gick vi ner vid 2-tiden även om jag inte var speciellt sugen och det visade sig att jag var precis så stel och seg som jag befarade....Hu vad obekvämt det kändes, nej det där med innefotboll det är inte min grej längre, känns som jag vuxit ifrån det och det där var förmodligen första och enda inneträning i år........Hallelulja nu är klockan 4:23 så nu är det nog dags att avsluta.....Återkommer förmodligen om en vecka......Hej hopp, penis pillesnopp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback