Som att slå av en strömbrytare!!

Jaha då var vi där igen.....Det är måndag eftermiddag och jag känner mig ganska stressad eftersom jag ska ner och spela pingis tänkte jag, därför blir det inte så långt skrivet nu heller.....Annars har jag ju skrivit sent på söndagar innan, men de senaste söndagarna så har jag somnat rätt tidigt i soffan framför TV:n........Var skönt att vara ledig förra veckan, det behövdes minst sagt......Men till Fredag var jag frisk igen och såg fram emot att gå ner och spela korpen....Tyvärr ringde M drygt en timme innan matchstart och sa att han skadat sig så vi fick skjuta på matchen....Ringde då F och frågade om han skulle med ner och basta och för en gångs skull när det inte var hans egen ide så hängde han med.....Väl där var även M med.....Var som vanligt skönt att koppla av med några öl och lite snack i bastun även om det blev hiskeligt varmt....Sen åkte vi hem till HB och spelade lite poker....Var sammantaget en trevlig kväll som vi borde kunna ha mer av......På lördagen hade jag av nånanledning tackat ja till att vara i med vår inne-match trots att jag sagt att jag inte skulle spela nåt inne.....Sov därför bara 2 timmar under natten eftersom det var tidig samling och var därefter riktigt trött naturligtvis hela dagen, men jag hade bara mig själv att skylla.....Gick i alla fall iväg till MG till 4 och tittade på Tipslördag eftersom vi hade gemensamt tips, ett tips som gick åt fanders som vanligt.....Efter det spelade vi RISK som tog drygt 3 timmar, var väl inte sådär jättekul tycker jag, men ställde upp alla fall......Efter det var klockan ungefär 12 och jag gick iväg en sväng ensam till Hotellet, som vanligt när jag går ut så är ingen annan ute, men när jag vill ta det lugnt är det fester och annat överallt.....Gång efter annan, börjar fundera på om det verkligen är en slump...

...Hur som helst, var på ett humör där inne i början som det var länge sen jag var på....Hade självförtroende, skojade och höll hov vid en bar och jag kände mig i gammal god form......Lite senare träffade jag en gammal fotbollsbekant som hade klassfest där med sin gamla klass och efter att ha sett honom hångla upp 5 tjejer på 30 min så var det som att allt mitt självförtroende försvann......Ville bara därifrån och inte prata med nån, tvärtemot hur jag kännt tidigare på kvällen.....Drog också hem och sov därefter till halv fyra på söndagen och nu måste jag nog sätta fart om jag ska hinna med att spela nån pingis idag.....Tjingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback